Så kom der lidt forår i hytten…

20 feb

Efter en ret så kold cykeltur fik jeg hentet lidt blomster ved blomsterhandleren.

Fik også plukket grene. De er fra et japansk kirsebærtræ, så jeg håber knopper snart springer ud med fine lyserøde blomster.

1

3

Nu står den på træning. På fitnessmåden. Helt ok hvis du spørger mig, for så er det ikke mig der skal lave aftensmaden 🙂

2 kommentarer to “Så kom der lidt forår i hytten…”

  1. writtenbyblond februar 20, 2013 hos 4:50 pm #

    jeg elsker når de springer ud nede på togstationen er der en hel masse af dem og elsker når de springer ud og der er helt lyserød 🙂 åhhh forår kan du så komme

    • herihytten februar 20, 2013 hos 6:10 pm #

      Jeg kan nærmest ikke vente længere på forår 🙂

Skriv et svar

