Vitaminindsprøjtning…

9 feb

Har lige lavet en smoothie.

Masser af frosne jordbær, æbler, banan + hyldeblomstsaft.

smoothie

smoothie2

4 kommentarer to “Vitaminindsprøjtning…”

  1. writtenbyblond februar 9, 2013 hos 12:05 pm #

    Mums den ser god ud her er vi alle forkølet så her står den også på Juice

    • herihytten februar 9, 2013 hos 2:43 pm #

      Den er mega god..Øv med forkølelse! Hader at være forkølet..Ja altså ikke fordi jeg tror nogen er vild med det , men altså..De ved hvad jeg mener 😉

  2. Lene (nyt herfra) februar 17, 2013 hos 4:10 pm #

    Dejlig farve, det kan kun være sundt! 🙂

    • herihytten februar 18, 2013 hos 6:41 pm #

      Det smager ihvertfald sundt! 🙂 og lækkert. Når jeg laver den med mandler og broccoli får jeg den endda helt for mig selv 😀

Skriv et svar

