Dagens morgenmad…

3 feb

Æblemos fra Urtekram, lidt vanilleyoghurt + en masse hakkede mandler

 

morgenmad

4 kommentarer to “Dagens morgenmad…”

  1. Lene (nyt herfra) februar 3, 2013 hos 11:03 am #

    Uhm det kunne jeg sagtens spise!
    Håber du har fået ‘din’ fjernbetjening tilbage, ellers må du jo ud og købet et fjernsyn til katten! 😉
    God søndag

    • herihytten februar 3, 2013 hos 3:00 pm #

      Det har jeg 😉 Skøre kat altså!
      Det smager vildt godt, jeg har taget det som mellemmåltid også 😀
      Tog på shopping med pigerne og fik købt lidt gode sager..Tror jeg ligger billeder af det her på bloggen.
      God søndag til dig også.

  2. Fru Roed - Rodehovedet :) februar 4, 2013 hos 7:32 am #

    Det ser virkelig lækkert ud

    • herihytten februar 4, 2013 hos 10:11 am #

      Og så smager det vildt godt! Har lige spist det sidste i dag, og forudser at jeg snart kommer til at købe noget mere 🙂

      Det er også lækkert med flødeskum 😀

Skriv et svar

