På cafe med teenageren.

21 nov

Og ja, man kan godt have en på snart 13, når man selv er (snart) 32. Hvis man altså er ambitiøs nok 🙂

Hun hentede mig på arbejdet i går, og så gik vi på café. SÅ hyggeligt ❤

2 kommentarer to “På cafe med teenageren.”

  1. writtenbyblond november 23, 2012 hos 10:02 am #

    sjovt at få alder på dig og dine børn, og det må da være dejligt at ha så stor en pige og være så ung 🙂 jeg blir helt nysgerrig på hvordan i ser ud 🙂

    • herihytten november 23, 2012 hos 8:52 pm #

      Det er så skønt. Og lidt vildt. Hun er lige så høj som mig, det skønne barn..Vi var en tur oppe i byen i dag, og hun gider stadig godt, her som snart 13 årig at holde i hånd gennem gaderne.

      Tiden flyver virkelig, tænk at jeg er mor til en der snart skal konfirmeres. Så skal jeg være den voksne der skriver pinlige sange, og spilder sovs på skoen haha 😀

Skriv et svar

