Gåturen der endte med en bustur.

10 nov

Da vi, den lille og jeg kom ud til vejen kom vi lige i tanke om at vi bor ved siden af et busstoppested. Da den alligevel gik 5 min. efter virkede det jo oplagt at springe på.

Så vi endte inde i byen og tog en tur på torvet. Kiggede på frugt, blomster, sjove lys formet som grankogler, og alle mulige andre lækkerier. Blandt andet en pizzabolle som den lille bare MÅTTE have da hun var blevet akut sulten 🙂

Vi købte ind til middagen i aften. Vi skal have and, og fandt nogle økoappelsiner, og et kæmpestort økoæble. Begge dele ryder i stegesoen sammen med andestegen. Samtidig købte vi en posefuld gode, faste kartofler.

Derudover købte vi et lille juletræ. Det skal plantes i en krukke, og jeg skal en tur ud i haven og finde noget mos der skal dække jorden.

Om det skal stå ude eller inde ved jeg ikke helt endnu.

Inden vi blev hentet af de andre tog vi på cafe http://www.themsens.dk/

Det er en af de mest hyggelige caféer i Odense, og vi fik en plads lige ved siden af ildstedet.

Den lille fik en hyldeblomstsaft, jeg fik en smoothie og vi fik begge en lille hjemmebagt småkage 🙂

Nu er vi hjemme igen. Vi slapper allesammen af hver især. Nogle af os drikker kaffe.

Skriv et svar

