Dagens eftermiddagssnack…

30 okt

Æblemos fra Urtekram, en klat flødeskum og et drys hakkede mandler.

Kan anbefales 🙂

6 kommentarer to “Dagens eftermiddagssnack…”

  1. Lene (nyt herfra) oktober 30, 2012 hos 5:16 pm #

    Det ser lækkert ud. Har ingen Urtekram, men mon ikke Lidls æblemos kan bruges? 🙂 Har faktisk lavet noget lign. dog med rasp istedet for mandler 🙂

    • herihytten oktober 30, 2012 hos 5:18 pm #

      Jo, det kan det helt sikkert! 🙂
      Det er også lækkert med rasp..eller smørristede havregryn 🙂

  2. writtenbyblond oktober 31, 2012 hos 6:04 am #

    uhmm elsker æblegrød og ja især med rasp i 🙂 ku være man sku lave det til eftermiddags hygge idag til mig selv.

    • herihytten oktober 31, 2012 hos 3:22 pm #

      God idé, jeg overvejer også at gentage succesen i dag 🙂

  3. Bettina Kyhn november 2, 2012 hos 6:59 pm #

    Det der ligner noget jeg skal leve af de sidste 14 dage jeg har tilbage af min graviditet – uden tvivl! 🙂

    • herihytten november 2, 2012 hos 8:36 pm #

      Det synes jeg lyder som en god plan 😀

Skriv et svar

