Ny last i sigte..

17 okt

Iceblend.

Jeg elsker iceblend fra Baresso, men nu har jeg sat mig for at lave min egen så jeg kan få det noget oftere.

Denne her er lavet af et shot espresso, agave sirup, kakaomælk og en håndfuld isterninger der er blendet godt.

Lidt flere isterninger og en sjat fløde havde klædt den, men som et første forsøg er jeg mere end tilfreds.

6 kommentarer to “Ny last i sigte..”

  1. Anne oktober 17, 2012 hos 5:38 pm #

    Ser lækkert ud – elsker også hjemmelavet iskaffe, men har endnu ikke prøvet mig med det i blend version (:

    – Anne

    • herihytten oktober 17, 2012 hos 5:55 pm #

      Tak 🙂 Det kan helt sikkert anbefales..faktisk sidder jeg i skrivende stund og venter på at isterningerne bliver frosne så jeg kan få et glas mere.

  2. frkspanggaard oktober 17, 2012 hos 7:28 pm #

    Rigtig god smag du har mht. valg af maskine – selv samme type og farve står og pryder mit køkkenbord!
    Dejlig opskrift med agave sirup – simpel men dog så fantastisk!

    • herihytten oktober 17, 2012 hos 7:34 pm #

      Tak 🙂 jeg er også helt vild med farven..og så passer den så fint til køkkenet.. Kan næsten ikke vente til posten kommer med mere kaffe!

      Jeg kan se på mælkeskummeren at den også kan lave koldt mælkeskum. Har du prøvet det? Tænker at det ville være lækkert oven på iskaffen.

      • frkspanggaard oktober 17, 2012 hos 8:04 pm #

        Ja, det har jeg! Jeg bruger næsten altid mælkeskummeren til iskaffe, medmindre jeg blender det.
        Det giver sådan et godt finish!

      • herihytten oktober 18, 2012 hos 7:05 am #

        Perfekt, det må jeg prøve så!

Skriv et svar

