Det lugter lidt af efterår…

27 aug

Derfor har vi fået risengrød med kanelsukker og friske blåbær i dag.

Måske var det også en lille bitte smule fordi jeg ikke gad at handle 🙂

6 kommentarer to “Det lugter lidt af efterår…”

  1. writtenbyblond august 27, 2012 hos 4:32 pm #

    Mums jeg har sådan haft lyst til risengrød længe… bare ikke så sjovt når man ikke må få kanel sukker overn på 😉 Du må ved lejlighed ligge billeder op af det du har lavet til vatpinde du fortalte om 🙂

    • herihytten august 27, 2012 hos 4:42 pm #

      Nej, kanelsukkeren er svær at undvære! Må du få Agave sirup istedet? Så kunne det måske erstatte sukkeret, hvis man nu blander lidt kanel i 🙂
      Jeg får lige taget et billede af min vatpindebeholder 🙂

  2. geviroghorn august 27, 2012 hos 5:37 pm #

    Mmm, de blåbær gør lige pludselig risengrød interessant.

    • herihytten august 27, 2012 hos 5:39 pm #

      Det er første gang jeg putter blåbær på risengrød, men bestemt ikke sidste! Det smagte vildt godt..

  3. Therese august 31, 2012 hos 7:53 pm #

    Jeg elsker risengrød. Tror måske det skal på menuen i den kommende uge 🙂

    • herihytten august 31, 2012 hos 8:00 pm #

      Tror jeg også det kommer her 🙂 Laver lidt ekstra så der er til klatkager dagen efter 🙂

Skriv et svar

