Om sommeren elsker jeg..

12 jul

min have.

Her er det brombærbusken der i løbet af et par år har vokset sig ret stor. Jeg brokker mig ikke.

Image

Pandekager..især dem vi laver ved bålstedet

Image

Ture til stranden

Image

og så det faktum at haven er fuld af skovjordbær og blomster som jeg kan pynte kager og andet sjovt med.

Image

Lige før både tordnede, regnede og haglede det på en gang. Måtte lige tjekke om mit interimistiske  “drivhus” aka 3 krukker med grønt (der er blevet plantet alt for sent – Doh!) med en gennemsigtig plastiksæk over holdt endnu og det gjorde det. Nu må vi se om gulerødder, forårsløg og sommersquash gider at gro i krukker.

Skriv et svar

